AGMI Traffic en Lighting


Corporate identity
Corporate identity - Applepie communicatie. goed verhaal.

Leading forward, Roadmap naar een betere positionering

Bij de plannen om een nieuwe website te bouwen voor AGMI, is ook de keuze gemaakt voor de ontwikkeling van een communicatiekapstok. Een centrale gedachte en een uitgangspunt waaraan alle communicatie-uitingen kunnen worden ‘opgehangen’ en waarbij AGMI haar positie kan verstevigen voor de Nederlandse markt, maar ook daarbuiten. De website is hier het meest sprekende voorbeeld van. Het door ons ontwikkelde concept 'Leading forward' past goed bij deze opdrachtgever, vanwege hun toonaangevende autoriteit op het gebied van bewegwijzering, draagconstructies en tunnelsafety.

Goed verhaal... toch?

- Applepie communicatie. Goed verhaal -

onze opdrachtgevers

Deze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?