Fonk150
Let's
meet!

AGMI Traffic en Lighting


Corporate identity
Corporate identity - Applepie communicatie. goed verhaal.
Afbeelding

Leading forward, Roadmap naar een betere positionering

Bij de plannen om een nieuwe website te bouwen voor AGMI, is ook de keuze gemaakt voor de ontwikkeling van een communicatiekapstok. Een centrale gedachte en een uitgangspunt waaraan alle communicatie-uitingen kunnen worden ‘opgehangen’ en waarbij AGMI haar positie kan verstevigen voor de Nederlandse markt, maar ook daarbuiten. De website is hier het meest sprekende voorbeeld van. Het door ons ontwikkelde concept 'Leading forward' past goed bij deze opdrachtgever, vanwege hun toonaangevende autoriteit op het gebied van bewegwijzering, draagconstructies en tunnelsafety.

agmi2.jpg
agmi3.jpg
agmi4.jpg
agmi5.jpg

Goed verhaal... toch?

- Applepie communicatie. Goed verhaal -

onze opdrachtgevers

m-line2020.svg
tristar.svg
attero.svg
skillstown-connect.svg
elbo-technology.svg
dsv.svg
cinderella.svg
logo-verbruggen-oss.svg
par-logo-robert-rgb.jpg
tzorg.svg
logo-greve-zwart.svg
topdealplaza.svg
van-der-horst-aannemers.svg
maxeda.svg
prestop-logo.jpg
cinergie.svg
fitness24-logo.png
bata-logo.png
heu-logo-payoff-lc-rgb.svg
logo-blackwood.svg
deurrubberservice.jpg
trined.svg
bowerkt-logo-payoff-rgb.jpg
udenco-logo.svg
logo-allplast.png
wake-up.svg
van-tilburg.svg
logo-make-a-wish-blauw.png
vebaboxcoldchaininnovators.svg
logo-nxt-fysio.svg
air-liquide.png
vbv.svg
nova-nature-logo.png
pronto.gif

Deze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?