Reactietijd
De tijd waar binnen wordt gereageerd op de storing.
Start uitvoering
De tijd waar binnen wordt begonnen aan het oplossen van de storing.
Hersteltijd
De tijd waar binnen storingen worden verholpen.
Hosting updates
Het up to date houden van de server waarop de website zich bevind zit standaard in de SLA. Wijzigingen in de server welke direct impact hebben op het functioneren van de site, zullen worden behandeld als storing en als zodanig worden opgelost.
Software updates
• Browserupdates
• In geval van een browserupdate waardoor visuele problemen ontstaan, zullen deze kosteloos worden verholpen.
• Technische problemen als gevolg van een browserupdate vallen buiten de overeenkomst.
CMS updates
• Wanneer er een benodigde update of vereenvoudigde update van de huidige CMS versie beschikbaar is, zal deze automatisch worden doorgevoerd.
• Wanneer er een nieuwe CMS versie verschijnt, wordt deze niet doorgevoerd binnen de overeenkomst.
Back up
Er wordt van uw website en bijbehorende database volgens aangegeven periode een backup gemaakt. Toelichting: 1/30 dagen = 1 keer per 30 dagen een back up.
Uptime Garantie
Percentage van beschikbaarheid van de website in de huidige maand.
Extra Ondersteuning
Vanaf SLA 2 kunt u gebruik maken van extra ondersteuning wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over de functionaliteit van de website of ondersteuning wenst met het plaatsen van content of maatwerk content. Aanpassingen in de programmatuur vallen niet onder deze extra ondersteuning. De uren hebben een geldigheidsduur van 1 maand.
Boeteclausule
Boeteclausules worden enkel gehanteerd indien de afgenomen dienst onderdeel is van uw primaire bedrijfsproces en is alleen van toepassing op de gegarandeerde uptime. Indien de uptime garantie vermeld bij uw SLA niet wordt gehaald, dan heeft u recht op financiële compensatie van maximaal 2 keer uw maandbedrag voor hosting.
DNS Cluster
Onze servers maken gebruik van DNS Clustering, m.a.w. De servers zijn op meerdere punten vanaf het internet benaderbaar. De locaties zijn geografisch verspreid over Nederland in Amsterdam, Utrecht en Nijmegen. De DNS cluster biedt hierdoor een hogere beschikbaarheid van de server.
Algemene uitzonderingen
• Kabelbreuken door grondwerkzaamheden;
• Storingen door of als gevolg van (terroristische) aanslagen;
• Waterschade door en/of als gevolg van overstromingen;
• Storingen door en/of als gevolg van brand(schade);
• Storingen door en/of als gevolg van ongelukken met een (zweef)vliegtuig.
• de storing betrekking heeft op producten en diensten welke niet bij Applepie zijn afgenomen
• de storing te wijten is aan onjuist en onzorgvuldig gebruik of beheer door de cliënt.
• indien de storing is te wijten aan opzet of schuld van cliënt of derden.