Case Tzorg


Tzorg logo

Op weg naar Aangenaam thuis

Niets is zo fijn als heerlijk thuis zijn in je eigen vertrouwde omgeving, vooral wanneer je tijdelijk of langdurig ziek bent. In die gevallen biedt Tzorg hulp bij het huishouden. Zo blijft je eigen thuis een aangename plek om tot rust te komen.

Dit hebben we visueel gemaakt in het nieuwe jaarverslag. Aangenaam thuis is het centrale thema. Het concept laat de eigen organisatie van Tzorg zien. Dit zijn de mensen, de collega’s, de vakmensen en de mensen van de organisatie die het allemaal mogelijk maken. Ook de cliënten en klanten waar Tzorg het allemaal voor doet spelen een centrale rol. Vooral in verbinding met elkaar.

Tzorg. Samen doen. Op weg naar aangenaam thuis.
Tzorg jaarverslag

Jaarverslag

Tzorg is continu bezig met het uitbreiden en innoveren van haar diensten. En dat met een glimlach! Die gedachte hebben we vertaald naar het jaarverslag van 2019. Met aan het hart daarvan de volgende kernwaarden; vakkundig, dichtbij, samen doen en warm hart.

Tzorg jaarverslag
Tzorg. dichtbij. Op weg naar aangenaam thuis.

Interactief
online jaarverslag

Dit jaarverslag hebben we omgezet naar een makkelijk deelbare en interactieve publicatie. Een geweldige manier om offline content die normaal niet op de website zou staan, extra onder de aandacht te brengen. Verrijkt met animaties, video’s en andere interactieve elementen.

Bekijk het online jaarverslag

Tzorg. Interactief online jaarverslag
Tzorg. Warm hart. Op weg naar aangenaam thuis.

Meezorgweek


Voor Tzorg hebben we een website opgeleverd die het voor de kantoorcollega's en externe relaties van Tzorg mogelijk maakt om zich aan te melden om een dagje mee te helpen met een van hun thuishulpen. Zo ervaren ze minimaal 1 keer per jaar wat het werk van de thuishulpen inhoudt. Dit geeft ze de mogelijkheid om samen te werken en veel van elkaar te leren.

Per gemeente en per thuishulp worden er verschillende dagdelen beschikbaar gesteld. Op deze manier kan er een goede match gemaakt worden om een dag mee te lopen. Nadat iemand zich heeft ingeschreven, krijgt hij of zij een nette bevestigingsmail. Hierin staat een duidelijk overzicht van waar, bij wie en wanneer ze verwacht worden. Op deze manier wordt de aanmeldprocedure gedigitaliseerd, wat Tzorg erg veel tijd scheelt.

Goed verhaal... toch?

Benieuwd hoe we
jou kunnen helpen?

Ook op zoek naar een goed verhaal om jouw ambities te realiseren?

Onze Applepie’ers zetten een krachtig verhaal voor je neer en werken dit tot in de puntjes uit. Van een passende huisstijl en een uitgebreid communicatieplan tot een strak vormgegeven brochure, een inspirerende website of webshop en grijpende online content.

Samen met jou als opdrachtgever gaan we recht op ons doel af. Dat begint met een kopje koffie en een goed gesprek. Vul het contactformulier in. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!


- Applepie communicatie. Goed verhaal -

Deze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?