Succesvol op social media?

Hoe ben je succesvol op Facebook en Instagram? Het gaat niet om unicorns en regenbogen, wel om het creëren van een manier waarop het interessant is voor een bezoeker om jouw product of dienst af te nemen. Om dit te bewerkstelligen, zijn de volgende inzichten belangrijk.

1 Conversaties zijn leads
In dialoog gaan met je volgers is veel waardevoller dan het vergaren van e-mailadressen met allerlei like & winacties. Geef aandacht aan de conversaties die je hebt met je publiek.

2 De community is het merk
Zorg dat je een groep van mensen om je merk hebt die enthousiast zijn over je merk. Een soort ambassadeurs. Maak van je klanten je fans en zorg dat ze online positief over je merk praten.

3 De klant is de held, jij bent hun gids
Zeg niet steeds hoe geweldig je bent en wat je allemaal te bieden hebt, maar laat je klanten voor je merk praten. Pamper ze en promoot hun enthousiaste verhalen. Want uiteindelijk gaat het niet om het merk, maar om de klanten.


Wil je weten hoe je met online marketing en een sterke contentstrategie de dialoog met jouw klanten kunt aangaan? Wij kunnen je er van alles over vertellen!

Carla  Jonker
Geschreven: 17 juli 2018

Carla Jonker

Communicatieadviseur

Deze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?