Bekijk hier de video van De Gemeente Maashorst
Pak de ruimte als werkgever van de toekomst.
Creatieve campagne met impactvolle online en offline activaties
Duidelijke EVP en kernwaarden verankerd in het concept "Pak de ruimte"
Een krachtige werkenbij-website die informeert, inspireert en converteert

Pak de ruimte als werkgever van de toekomst.
Gemeente Maashorst wilde zich als werkgever sterker positioneren en talent aantrekken met een onderscheidend verhaal. Wij ontwikkelden een complete arbeidsmarktcommunicatiestrategie, waarbij we de Employee Value Proposition (EVP) en kernwaarden van Maashorst als werkgever helder formuleerden. Dit alles vingen we in het krachtige concept: "Pak de ruimte", een boodschap die perfect past bij de mentaliteit, cultuur en omgeving van Maashorst.
Deze strategie vertaalden we naar een creatieve werkgeverscampagne, met zowel online als offline activaties, en een gebruiksvriendelijke werkenbij-website. Door slimme insights en analyses optimaliseren we continu de impact. Een strategische aanpak waarmee Gemeente Maashorst de ruimte pakt om te groeien en talent aan zich te binden. Samen groeien we verder.




Van concept naar realisatie: 4 fotografie dagen in Maashorst.


“Gemeente Maashorst biedt letterlijk én figuurlijk ruimte, aan groei, ideeën en mensen. Met het concept ‘Pak de ruimte’ hebben we die mentaliteit vertaald naar een sterk werkgeversverhaal én een gebruiksvriendelijke werkenbij-website die laat zien waar Maashorst voor staat.”
Harm van der Burgt
Resultaten
die er niet om liegen
Duidelijke EVP en kernwaarden verankerd in het concept "Pak de ruimte"
Creatieve campagne met impactvolle online én offline activaties
Een krachtige werkenbij-website die informeert, inspireert en converteert
