meer interactie met Facebook-content
Expert in Bake-Off specialties
98% meer webverkeer op vacature-pagina's
25% meer Instagram volgers binnen een half jaar
199% meer interactie met Facebook-content

Positionering en employer branding voor een innovatief foodmerk
Mola is een toonaangevende producent van bake-off specialiteiten en levert aan grote retailers en foodservicebedrijven. Voor Mola realiseerden we een complete positionering die hun innovatieve karakter en ambities versterkt. Als full-service partner ontwikkelden we een krachtig website design en ontwikkeling, met een doordachte gebruikerservaring en een sterke visuele identiteit. Daarnaast gaven we hun employer branding een boost met strategische content en gerichte campagnes.
In het kader van de employer branding campagne creëerden we sterke visuele content met fotografie en video, waarmee we Mola als aantrekkelijke werkgever positioneren. We beheren hun Instagram- en Facebook-kanalen en zetten gerichte vacaturecampagnes in om kwalitatieve sollicitanten aan te trekken. Met onze campagnes hebben we indrukwekkende resultaten behaald, van verhoogde zichtbaarheid tot een sterke instroom van sollicitanten. Samen groeien we verder.
Social media uitingen










"Voor Mola bouwen we elke dag aan een sterk werkgeversmerk. Met doordachte content en gerichte campagnes zetten we hun identiteit als moderne en aantrekkelijke werkgever krachtig neer. Het is mooi om te zien hoe onze strategie niet alleen de zichtbaarheid vergroot, maar ook echt het verschil maakt in het aantrekken van de juiste mensen."
Jeroen Gerritsma
Resultaten
die er niet om liegen
199%
92%
meer Facebookpagina bezoekers
93k
Unieke gebruikers bereikt met vacature advertenties
