doorklikken naar vacaturesites van de omgevingsdiensten vanuit de campagnewebsite
Omdat je staat voor je omgeving
35K doorklikken naar vacaturesites van de omgevingsdiensten vanuit de campagnewebsite
2K nieuwe volgers op social media
63% hogere bekendheid met de omgevingsdiensten na campagne-exposure — een toename van 31%-punt door de campagne.

Een sterk werkgeversmerk voor de omgevingsdiensten van Nederland
Omgevingsdiensten Nederland (ODNL) werkt aan een veilige, gezonde en duurzame leefomgeving en speelt een cruciale rol in vergunningverlening, toezicht en milieubescherming. De 26 omgevingsdiensten opereerden voorheen apart en waren als collectief relatief onbekend. Om hen als aantrekkelijke werkgever te positioneren, ontwikkelden we een krachtige merkstrategie, merkidentiteit en campagneconcept.
Met de landelijke website werkenbijdeomgevingsdiensten.nl en de belofte "Omdat je staat voor je omgeving" hebben we perfect de kern van hun verhaal gevangen. We voerden landelijke campagnes, inclusief radio-commercials en online marketing, om de naamsbekendheid te vergroten en talent aan te trekken. Een strategie met impact. Samen groeien we verder.

Social media





Social media uitingen


“Voor Omgevingsdiensten Nederland hebben we een merk neergezet dat écht raakt. Met één sterke identiteit en de belofte ‘Omdat je staat voor je omgeving’ verbinden we 26 diensten en laten we zien hoeveel impact je kunt maken. Zo positioneren we hen als één krachtige en aantrekkelijke werkgever.”
Peter van Sprang
Resultaten
die er niet om liegen
35K
2K
nieuwe volgers op social media
63%
hogere bekendheid met de omgevingsdiensten na campagne-exposure — een toename van 31%-punt door de campagne.
