Een ROAS van 4,6 in 7 weken
Feest Meesterlijk van Robèrt
Een ROAS van 4,6 in 7 weken
500k+ unieke gebruikers bereikt
Waardevolle inzichten in de doelgroep d.m.v. A/B testen

Inspiratie en vakmanschap in print en online
Meesterlijk van Robèrt is het bakmagazine van meesterpatissier Robèrt van Beckhoven, boordevol recepten en inspiratie. Voor het magazine realiseren we al jarenlang zes edities per jaar. Van magazine design en DTP tot creatieve concepting en productie, we zorgen ervoor dat elke uitgave de passie en het vakmanschap van Robèrt perfect weerspiegelt. Daarnaast ontwikkelden we een impactvolle digitale marketingcampagne om de Feest Meesterlijk-editie succesvol te verkopen. Met een strategische paid social campagne hebben we niet alleen de verkoop gestimuleerd, maar ook de merkbekendheid vergroot. Een krachtige combinatie van creatie en activatie.
Social media uitingen


Magazine showcase



Social media uitingen





Nog meer tegels


“Voor Meesterlijk van Robèrt combineren we al jaren creativiteit met strategie. Elke editie is een kans om het vakmanschap van Robèrt te vertalen naar een visueel én inhoudelijk sterk magazine. De campagne rondom de Feest-editie liet zien hoe krachtig die combinatie van design en digitale activatie kan zijn.”
Jeroen Gerritsma
Resultaten
die er niet om liegen
4,6
500k+
unieke gebruikers bereikt
Waardevolle inzichten
in de doelgroep d.m.v. A/B testen
