Bekijk hier de video van Van Den Berk
80 jaar kennis van bomen
Een vernieuwd inspiratieboek dat de veelzijdigheid van het assortiment laat zien
Een huisstijlhandboek voor consistente communicatie in alle uitingen
Duidelijke en stijlvolle bewegwijzering in lijn met de nieuwe visuele identiteit

Een consistente merkidentiteit, geworteld in groei.
Van den Berk Boomkwekerijen is een toonaangevende kwekerij die met passie en vakmanschap bomen levert aan landschapsarchitecten, gemeenten en groenprofessionals in heel Europa. Na het succes van het magazine ‘Roots’ hebben we samen de volgende stap gezet: het ontwikkelen van een stijlgids, een vernieuwd inspiratieboek en een consistente visuele stijl voor signing en bewegwijzering.
Met de nieuwe visual identity als uitgangspunt legden we de richtlijnen vast in een huisstijlhandboek, zodat alle communicatie-uitingen, van advertenties tot signing, in lijn blijven met de merkidentiteit. Daarnaast werken we aan een compact en krachtig inspiratieboek dat de veelzijdigheid van de collectie en projecttoepassingen toont. Door ook de bewegwijzering aan te passen aan de nieuwe stijl, zorgen we voor een heldere, herkenbare uitstraling op elk touchpoint. Een consistente merkbeleving die de groei van Van den Berk Boomkwekerijen versterkt. Samen groeien we verder.
Een nieuwe stijlgids die jarenlang houvast biedt.



Roots Magazine




Crown Fotomagazine


“De persoonlijke aanpak is heel prettig. De communicatie onderling is heel informeel. Ik heb het gevoel dat alles tegen ze kan zeggen over hoe ik me erbij voel of hoe het eruit ziet. De samenwerking met Applepie heeft geleid tot een enorme ontwikkeling op het gebied van communicatie-uitingen”
Maxime de Raaff
Resultaten
die er niet om liegen
Een vernieuwd inspiratieboek dat de veelzijdigheid van het assortiment laat zien
Een huisstijlhandboek voor consistente communicatie in alle uitingen
Duidelijke en stijlvolle bewegwijzering in lijn met de nieuwe visuele identiteit
