Bekijk de video
Vindingrijk bouwen
Merkpositionering succesvol neergezet als fundament voor alle communicatie.
Employer branding campagne versterkt met OOH-, abri- en printuitingen waarin medewerkers als ambassadeurs optreden.
Hogere zichtbaarheid en aantrekkingskracht als werkgever gerealiseerd in een krappe arbeidsmarkt.

Employer branding en merkversterking in de bouw
Van der Horst is een toonaangevend bouwbedrijf dat bekendstaat om zijn slimme en efficiënte bouwoplossingen. Jaren geleden hebben we hun merkpositionering ontwikkeld met de claim "Vindingrijk bouwen", een belofte die perfect past bij hun innovatieve werkwijze.
De afgelopen jaren hebben we deze positionering versterkt met een krachtige employer branding campagne. Om de krappe arbeidsmarkt in de bouwsector te duiden, ontwikkelden we OOH-, abri- en printcampagnes waarin eigen medewerkers als ambassadeurs centraal stonden. Met fotografie en video brachten we hun verhaal tot leven en maakten we Van der Horst zichtbaar als aantrekkelijke werkgever. Samen groeien we verder.
Social posts






Social media uitingen


Resultaten
die er niet om liegen
Merkpositionering succesvol neergezet als fundament voor alle communicatie.
Employer branding campagne versterkt met OOH-, abri- en printuitingen waarin medewerkers als ambassadeurs optreden.
Hogere zichtbaarheid en aantrekkingskracht als werkgever gerealiseerd in een krappe arbeidsmarkt.
