Onze aanpak
in 5 heldere stappen
Wij werken in vijf heldere stappen om het maximale uit jouw merk en marketingcommunicatie te halen.
Afhankelijk van jouw situatie en vraag doorlopen we alle stappen, of gaan we aan de slag met specifieke onderdelen, zoals een website, campagne of contentmarketing.
We starten met een onderzoek naar jouw organisatie en markt. Door gerichte vragen te stellen, brengen we de drijfveren, doelen en missie in kaart. Zo krijgen we helder wat jullie willen bereiken en waar de kansen liggen voor groei.
Op basis van het onderzoek ontdekken we wat jouw organisatie uniek maakt. We halen de merkwaarden en merkidentiteit naar voren en bepalen hoe jullie je kunnen onderscheiden in de markt. Dit vormt de basis voor verdere stappen.
Met een duidelijke merkpositionering ontwikkelen we een boodschap die impact maakt. We creëren een concept dat aansluit bij de kern van jullie merk, de doelgroep aanspreekt en de organisatie onderscheidt van concurrenten, zowel in taal als beeld.
Het concept wordt uitgewerkt: van de visuele identiteit tot aan de marketing- en contentstrategie en het inrichten van de kanalen en content. Alles wordt afgestemd op de doelstellingen van jouw organisatie en klaargezet voor een succesvolle lancering.
Na de lancering houden we de resultaten scherp in de gaten. We analyseren prestaties en sturen bij waar nodig om de organisatie verder te laten groeien. Zo blijft de boodschap sterk en worden de resultaten steeds beter.